Off-site optimizacija spletnih strani v kombinaciji z on-site zagotavlja uspeh

Na spletu pogosto zasledimo pojem optimizacija spletnih strani. Tisti, ki želijo, da je njihova spletna stran vidna in uspešna, zagotovo vedo, kaj besedna zveza pomeni. Tisti ki pa ne veste, kaj to pomeni, pa si v nadaljevanju pozorno preberite glavna dejstva o tem pojavu. Še posebej bomo v ospredje postavili pojem off-site optimizacija spletnih strani.

Optimizacija spletnih strani je v osnovi sestavljena iz dveh faz. Prva faza je on-site optimizacija, druga pa se imenuje off-site optimizacije. On-site optimizacija se nanaša na optimizacijo elementov, ki se povezujejo direktno s spletno stranjo. S tem mislimo na naslove. Tekste, meta oznake, slike, povezave … Off-site optimizacija pa se nanaša na procese izven spletne strani.

Off-site optimizacija se ponaša z več metodami, ki poskrbijo za gradnjo mrežo zunanjih povezav. S tem mislimo na vpisovanje v imenike, izmenjavo povezav, kupovanje povezav …

V nadaljevanju bomo navedli nekaj dejavnikov off-site optimizacije, ki na pozicijo spletne strani na iskalnikih najbolj vplivajo. To so:

  • število zunanjih povezav;
  • kvaliteta zunanjih povezav;
  • besedilo, ki se nahaja na zunanji povezavi;
  • položaj zunanje povezave na spletni strani;
  • število objavljenih zunanjih povezav na spletni strani;
    hitrost pridobivanja zunanjih povezav;
  • starost povezave;
  • popularnost in starost domene, od koder prihajajo zunanje povezave.

Off-site optimizacija spletnih strani ima veliko pozitivnih dejavnikov. V osnovi jih delimo na dve veji, in sicer na zunanje povezave in na obnašanje obiskovalcev. Pri zunanjih povezavah smo pozorni na rang spletne strani, število zunanjih povezav ter na lastnosti povezave. Rang spletnih strani mora biti čim višji, saj si tako lahko tudi sami utiramo pot do višjih uvrstitev. Število zunanjih povezav je omejeno, saj jih Google dopušča največ 100. Morajo pa seveda biti tudi kakovostne. Me lastnosti dobre povezave pa sodijo kakovost povezave, položaj, hitrost pridobivanja zunanjih povezav, logične povezave …

Za obnašanje obiskovalcev pa velja sledeče: več obiskovalcev, kot je pred prihodom na stran vpisalo določeno ključno besedo, bolj relevantna bo spletna stran pri iskanju po tej ključni besedi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *